onsdag 12 februari 2014

VILA!

Ja, då har man hunnit fylla 40 år i fredags! Jag vet inte, men på något sätt kändes det jobbigare att fylla 40 än 30! Jag känner mig inte som en 40 åring ännu. Mer som 25, men med en 40 årings erfarenhet... hehe. Dessutom tycker jag själv att jag inte ser ut som 40... eller gör jag? Systembolaget ville att jag skulle visa leg i fredags när jag var där och skulle handla till festen! Kassören fick världens största smile av mig! En riktig egoboostning som födelsedagspresent!
Otroligt vackra blommor i present!
Redo för party!
Var faktiskt och tränade tidigt på lördag morgonen. Riktigt roligt nytt styrkeprogram med lite gamla övningar från dom första månaderna som vi kör igen blandat med nya lite mer avancerade övningar! Träningsvärk som heter duga!

I söndags åkte jag och Emelie och tränade på eftermiddagen istället, eftersom vi var lite sega efter lördagens fest. Skönt och ganska kort styrketräningspass som vi avslutade med 30 min på crosstrainern.

Har fått en liten lätt förkylning som jag försökt att mota bort med extra C-vitamin. Har därför vilat den här veckan. Jag har även haft fullt upp med att tvätta och planera för att barnen ska klara sig själva under veckan som jag och min man är i Thailand. Vi åker nu imorgon! 

Dom måste ha diskschema och hundschema för att allt ska funka hemma... haha.

Nu ska jag bara ta det lugnt i Thailand! En riktigt välbehövd semester efter höstens pluggande, få igång företaget och att ha tränat som en tok under hela januari! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar