tisdag 30 april 2013

Trevlig Valborg!


Skönt med halvdag idag! Åkte och handlade lite och när jag kom hem var det bara att byta om till träningskläder och åka till gymmet för ett styrkepass tillsammans med Emelie. Gick hur bra som helst och vi hade ett sånt jäkla tempo hela tiden, så man bliev helt genomsvettigt! Inget sitta på bänken och rulla tummarna här inte. Hade hur mycket energi som helst trots att jag inte ätit något på hela dagen (blev ju ingen lunch idag pga. halvdag)! Bästa sättet att bryta fastan är med tuff styrketräning. Så kan jag bara göra på mina lediga dagar, alltså åka och träna innan lunchen, men när jag jobbar har jag inte den möjligheten.

Nu har vi ätit gott och kollat på film. Köpte lite bubbel från bolaget idag, men det var inget gott. Fick i mig ett litet glas tillsammans med middagen och Tomas drack inte ens upp sitt. Så äckligt var det... bläh. Tacka vet ja Cola Zero :)

Nu ska vi nog sätta på en till film och bara slappa... Skönt att vara ledig imorgon.

Trevlig Valborg till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar