måndag 29 april 2013

Helgen som gick...

.... väldigt fort dessutom. Vad gjorde vi i helgen då? Vi "lá familia" var på bio och såg Iron Man 3! I min mening var den bäst av dom alla och jag rekommenderar er verkligen att gå och se den.... Ni tjejer får dessutom 2h ögongodis... haha.


Sen har jag röjt lite hemma... röja för mig är att jag får ta hand om tvättberget! Nu är det dock inte ett berg längre :) Har sedan suttit och ugglat vid datorn och letat efter resor... alltså ena stunden så finns den resan som jag är nyfiken på där, men nej du får inte släppa iväg blicken från den en endaste sekund och kolla på andra för sen när du klickar tillbaka till just den där resan, så är den borta! Jag blir crazy!


Lyckades dock att boka en resa, MEN lyckan var kortvarig och jag avbokade den... Kändes inte helt 100 och sen skulle jag ta en annan resa istället som jag hade sett några minuter innan, men NEJ nu var den borta, så nu sitter jag här igen utan någon resa. Får börja om från början igen! Gaaah....

3 kommentarer:

  1. Iron man 3 måste ses, gillade både 1:an och 2:an!!
    Man kan bli idiot för mindre...resebokningen, menar jag....man får ha flera datorer igång samtidigt så man inte tar bort den där man KANSKE vill ha ;-)
    kram/M lycka till i ditt fortsatta letande :-)

    SvaraRadera