onsdag 31 juli 2013

Deffdag 3 - Jag är dålig :(


Dagens Lunch: bacon/ägg röra med cocktailtomater


 Jag har haft ett litet problem i tre dagar nu och idag har det varit väldigt jobbigt! Jag blev rejält dålig i magen i måndags och jag vet inte vad det kan bero på? Alltså riktigt dålig... ni vet "kissa" med rumpan typ 10 ggr/dag, så att idag ser min röv mer ut som "babianröv"!

Igår kväll gick jag och lade mig helt utmattad redan vid 21-tiden och det kändes som att jag hade feberfrossa. Ena stunden frös jag och mitt i natten svettades jag som en gris och var tvungen att springa på toa igen. Usch!

Hade inte mycket aptit igår och inte idag heller. Efter jobbet var jag tvungen att åka till Apoteket och köpa piller mot diarré och jag kunde inte vänta tills jag kom hem utan jag svalde dom redan i bilen. Hokus pokus, dom verkade hjälpa!

Jag var lite tveksam till att åka till gymmet och köra ett intervallpass, men när jag kom hem, så vilade jag ett tag och springandet på toa slutade. Dock var det otroligt jobbigt att köra ett intervallpass när jag säkert var lite uttorkad, men jag klarade det! Kalla mig dum, men har man ett mål, så har man :)

Har inte ätit middag ännu. Slängde i mig en banan efter träningen och imorse försökte jag lindra magen med lite Finn Crisp. Har alltså minst 600 kcal kvar att äta om jag ska komma upp i 1500 kcal, men har ingen matlust :( Vi får se vad jag får i mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar