måndag 29 juli 2013

Paleo Hallon/Banan smoothie

Jag var inte så där jättetrött efter första arbetsdagen, inte till en början, men sen efter middagen fick jag en sån jädrans huvudvärk och jag blev otroligt trött. Det var som att någon kom och slog mig i skallen med en hammare, så jag var tvungen att ta en liten tupplur. Det är för att allt socker går ur och det blir en liten omställning för kroppen att avgifta sig på alla kolhydrater. Jag överlever dock!

Till middag blev det Shiratakinudlarna och lite stekt köttfärst till.

Nu ikväll har jag gjort en liten Paleosmoothie med frysta hallon, en banan och en massa krossad is och vatten. Den blir suveränt god med kokosgrädde i, men nu har jag ju min fastedag idag, så då hade det blivit för många kalorier.

Hallon/Banan smoothie
Det har gått bra med min "fastedag" och har hållt mig till max 500 kcal. Har bestämt mig att på fastedagarna får jag äta frukt som Paleokosten egentligen tillåter, eftersom jag håller mig till så lågt energiintag dom dagarna.

Imorgon blir det styrketräning och ska öka på kalorierna upp till 1500-1800 kcal.

Så här såg alltså mitt matintag ut idag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar