fredag 5 juli 2013

I love working out!

Igår blev det ett väldigt tungt och darrigt styrkepass, men oj vad det tog så in i helskotta i baksidan av låren och rumpan. Kände den smärtsamma träningsvärken imorse när jag skulle kliva upp och köra min powerwalk. Bara att bita ihop och sätta på sig träningskläderna och ut och gå.

Tänkte först ta min 6,2 km runda, men bestämde mig sen för att gå milen :) Bra tempo hela tiden, men hade glömt bort alla jädrans uppförsbackar och all terräng mitt ute i buschen. Såg knappt ens var stigen gick... haha, men ojoj vilken beslutsamhet jag hade att inte försöka tappa för mycket fart. Det blev alltså 1 mil på 1 h och nästan 29 min! Så skönt!

Gårdagens styrkepass outfit ;)
Härlig natur på powerwalken
Inga hemska uppförsbackar ännu

1 kommentar:

  1. Härligt!! Jag har upptäckt att där jag går finns det luriga uppförsbackar som inte märks förrän man börjar springa då minsann märker man att de finns där, svaga, svaga uppförsbackar men ack så jobbiga att springa i :-D

    SvaraRadera