tisdag 6 maj 2014

Träning och fettkaffe

Älskar verkligen mitt tränings schema och älskar att träna på helg mornarna då det är mycket lugnare på gymmet än under vardagarna. På vardagarna får man fortfarande trängas lite med folk.... när droppar dom av egentligen? hehe... Visst har det minskat med folk nu när våren kom, men inte så mycket. Det är väl iof bra att folk börjat bli lite mer hälsomedvetna istället för att ligga på latsidan eller så vill folk motionerna ute istället i det fina vädret! Ja, så måste det ju vara :)

Idag fick jag med mig min man också och jag har tjatat på honom att han måste låta mig göra ett tränings schema åt honom, eftersom just nu blir det bara en massa trevande hit och dit med olika övningar. Ingen struktur! Äntligen får jag sätta ihop något :)

Nu sprider sig Succeeder som en löpeld.... bloggare och instagrammare som fått testa deras produkter. Det handlar om att få dom bästa råvarorna till ditt fettkaffe (Magic Bulletproof Coffee)! Det här är den optimala drycken för "mental prestation, energi och välmående!"

Jag ska beställa hem ett startkit och köra igång med detta några timmar innan mina styrkepass. Jag kan ju oftast inte äta en massa mat innan mitt hårda pass, men det här kommer att vara helt perfekt!
Ni hittar alla produkter HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar