onsdag 29 januari 2014

Dag 29 - middagstips :)

Boom, snart är min 30-dagars utmaning över! Inne på min näst sista dag idag!

Jag körde ett grymt styrkepass igår och det känns verkligen i kroppen idag. Eller rättare sagt, jag går med träningsvärk varje dag, men nu känns det där lilla extra :) Idag är det intervalldags och det blir nog att köra på crosstrainern. Ska utmana mig ännu mer och verkligen ge allt jag kan!


Snabblagad och enkel middag
Maten funkar hur bra som helst. Nu har jag ingen bild på min mumsiga, snabblagade middag jag gjorde igår, men den blev suveränt god!

- Jag skar upp 1/2 paket bacon och stoppade in i micron.
- Hade även lite överbliven köttfärs från dagen innan som jag lade i botten av en djup tallrik.
- Strödde på baconet ovanpå köttfärsen, smulade sönder lite getost ovanpå och sedan strödde jag på en massa riven lagrad ost på toppen!
- In med allting i micron och voilà!

Snabbt, gott och enkelt! Dock kommer jag att göra den här i ugnen nästa gång bara för att få osten så där härligt gratinerad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar