lördag 11 januari 2014

Dag 11 - ser ut som en tax

Mini mini gumman!!!
Jag är bara 160 cm kort, så jag ser väldigt rolig ut i kroppen!
Korta taxben och en midja som börjar under tuttisarna, men så ser jag ut sörru!!!
Ser ni att det finns konturer på min biceps? ;) va? va? ser ni? höhö....
Bilder från dagens styrkepass!


Nu äntligen är min hemsida för Chrisses Naturkraft klar! Där erbjuder jag kostrådgivning online, så ta chansen att göra en livsförändring nu om du inte gjort det tidigare! Eller så behöver du bara bli lite peppad och få stöd för att nå ditt mål.... Du kanske känner någon som har diabetes eller har övervikt? Dom skulle må bra av lågkolhydratkost. Rekommendera mig vet ja! ;)

Klicka in på : www.chrissesnaturkraft.se 

2 kommentarer:

  1. Äh så liten är du inte! Jag är bara 165 5 cm hit eller dit har ingen större betydelse :-D
    Vi tränar på med de olika förutsättningar vi har, vi är ju ändock födda med de grundkroppar vi har, sen får man försöka forma dom så gott det går :-D
    M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, du har helt rätt Maria! Jag försöker förbättra min fysik till det bästa den kan bli. Jag kan aldrig jämföra mig med någon annan (eller det gör man ändå)... sen kanske jag inte blir värsta fitnessbruden, men jag kommer att göra allt jag kan för att nå dit eller någonstans i närheten ;)

      Radera